:o:0:O

:)

Wednesday, December 16, 2009

obsessed!

taylor Pictures, Images and Photos



Taylor Lautner Pictures, Images and Photos

its just funny how i actually adores him so much!!
mata dia cantik kan?
haha

im a member on facebook now.
athirazolkiffli@yahoo.com

hidup ni kelakar kalu di fikirkan balik.
aku dah habis sekolah.
seronok? memang la tapi aku selalu terbayang zaman masa dekat school wonderland.
haih. seronok bila eringat semua kenangan tu and aku dapati yang aku tersenyum sendirian.
haha memang kelakar.
zaman sekolah aku memang best.
kau punya zaman sekolah memang la lain.
tapi kita lalui satu pengalaman yang sama.
school wonderland.
aku suka sebut tu.
school wonderland.
dengar macam seronok sangat.
yela aku pernah buat jahat.
aku juga pernah jadi baik.
jadi hipokrit jadi orang yang aku benci.
tapi itu yang menjadi memori aku sekarang.
teringat pergi tengok wayang dengan kawan-kawan.
penjat tangga sesama.
tidur sekatil. gossip tak berhenti.
macam macam lah!
susah nak lupa la wey.
kepada kawaan-kawan,
aku sayang korang sangat!!

No comments:

Post a Comment