:o:0:O

:)

Saturday, June 26, 2010

ok jap ok jap

aku nak gelak.
teringat satu cerita, dulu aku ada kucing.
*dah hilang
di ni penakut sangat. nak jejak kaki ke luar balcony pun takut.
kalau guruh kelam kabut lah dia lari. haih.
perangai macam orang. tidur nak pakai selimut.
tidur nak ada bantal peluk.
haih..

act aku rindu kawann kawan aku.
tu je tujuan post ni. nak cerita pada dunia aku rindu korang semua.
ohya. yang sorang tu tetap aku benci! jangan risau lah. kau tetap di kaki ku!

No comments:

Post a Comment