:o:0:O

:)

Wednesday, October 27, 2010

PEREMPUAN CANTIK

orang kata, perempuan kalau takda lesen kereta, boleh lepas dari road block dengan hanya kenyit mata = bullshit!

aku kena tahan biar laptop terpasang kat cafe, aku pergi kedai kejap (adalah kawan aku kat cafe time tu) balik ada security guard tengah tunggu. puas aku angkat kening lah bagai. tatap kena maki.

orang kata perempuan cantik hidungnya mancung = bullshit!

kawan aku nina lawa je. padahal hidung aku lagi mancung!

orang kata bilik perempuan kemas dan teratur = bullshit!

bilik kim kadarshian buruk je.



pendek kata tak semua perempuan cantik tu dapat apa dia nak, dan tak semua hidup mewah dah indah macam yang kau fikir. tak semua lembut lemah macam yang kau sangka.
tak semua menjaga dan membentuk kecantikan diorang. dah Allah nak bagi macam tu. nak buat macam mana..

*lagipun kalau cantik tapi make up 1 inci.. apa kejadahnye!


ini contoh perempuan cantik. duduk tak sopan pun kata cantik. tapi memang cantik pun.. hehe

No comments:

Post a Comment