:o:0:O

:)

Friday, December 31, 2010

2010 award winners and 2011 nominees

post ni kena delay sebab aku nak final. kini final dah berakhir, masa melenjan laptop!


AHOY 2011!! SAYONARA 2010!

let us begin this year with some pretty stuff okayh!
first lets say some prayers. praised to God for making the year 2010
as one of the year full of things that we love.

okok.... berbalik pada tajuk!
kita nak bagi award pada mereka yang berjaya pada tahun 2010.
pada yang atk berjaya, 2011 masih ada..

ok first..
*drumrole....

hero of the year

this is of course, my mother. ily!



band of the year

artic monkeys!
even aku bukan lah die hard fan mereka tapi aku realise,
aku dengar lagu diorang banyak kali owh..



class of the year

mechy 2 08/09
diorang dapat best class of 2009.
haaa. hebat tak? class aku nih!



favourite girl of the year

katy perry.
she's just awesome!
2010 is so her year!



favourite tv series

himym! bagussss bangat!



song of the year

haaa...ini cruitial. banyak lagu aku suka nih..
hmm. susah seyh nak buat keputusan!

ishh. hamek je lah lagu nih..


this is monalyssa performing bidadari
ini band kawan aku. dia cool. kacaks dan bergaya. LOL
okeh.. aku dengar lagu ni 1st time cari lyric pastu terus dengar beratus kali.
nah.. to download the mp3, click [here]

dah. yang lain lain tu macam lebih menarik aku simpan untuk diri aku je sebagai yang terbaik.
ok you ollz?

2011 nominees belum tercalon lagi because baru sangat nih!

ok ciao!

No comments:

Post a Comment