:o:0:O

:)

Wednesday, December 08, 2010

dia-lock hati

sebut dialog hati.

hati: hari hari kau makan aku kan. makin sikit lah aku.

anggota lain: hati, jangan lah sikit. nanti kami yang terima padah.

hati: aku cuba untuk tidak jadi sikit.

hari hari mendatang terus makan hati.

hati: aku hampir hilang. hampir habis.

hari mendatang hati pun tiada.

heartless: huahuahua. ada aku kisah?

anggota lain: aaaahh. sakit lah dia.. kenapa kau buat macam ni?!

heartless: ada aku kisah?

anggota lain: aaaaaaaaaaahhh!!!!!


*kurang faham? konklusinya live your life to the fullest! feed your heart. don't let it be gone by others and most importantly yourself. take good care of your heart. please do. don't hurt others by hurting yourself. ok?

love yourself. :)

1 comment:

  1. sakit hati?
    u need revenge seriously...

    -org RTM-

    ReplyDelete