:o:0:O

:)

Sunday, February 20, 2011

terbang-terbang

im listening to all Alesana's song in my lappy while writting this.
in case you don't know, Alesana is a great band.

those yang tak tahan, boleh pergi mampus. sebab aku tak kisah.

bayangkan kau, secebis kertas yang sebesar 10 milimeter kali 10 milimeter.
bentuk tak kisah, pentagon, heptagon, octagon, nanogon, zoragon.

kau terselit bawah kerusi tempat, pelajar universiti mendengar kuliah.
ok, tak payah lah terselit. cuma, terjatuh, atas lantai.
dipijak, ditonyoh.

hina sangat tak rasa?
walaupun kau cuma kertas yang kecil, tapi kau masih kertas.
bukan najis.
susah sangat ke?

paling tidak, letak lah kau dekat tempat yang kau sepatutnya berada.
tong sampah. walau pun kotor,
sekurang-kurangnya, kau ada teman.
teman yang ramai.
kaum-kaum sampah keparat yang lain.

ada yang nampak, bukan tahu nak tolong.
hanya melihat, kadang, cuma menjeling, kadang, tak pandang pun.

hina sangat.

aku: FAK kau aaaaah, kau kertas je lah bodoh. sedar diri tu sikit. tak layak pun untuk dipandang.


fak fak fak fak fak fak fak. sumpah puas hati maki hamun macam ni.

*takda kena mengena denga mana-mana pihak. sama ada yang hidup atau yang telah meninggal dunia.

terimass. aku terkejut ni. bila orang yang dulu membetulkan silap salah aku, buat kesilapan yang aku pernah buat. yang dia dok marah dulu.. :)

-mahkamah lorong,
"orang kata, air yang tenang, jangan di sangka, takda buaya"
"itu orang kata, ni kambing yang kata, air yang bergelora tu lah yang banyak buaya!"

aku: itu kambing kata, ini aku yang kata, air tu, kalau jernih, nampak lah isi dalamnya.


macam gampang! yes maki hamun lagi.







karma lah bodoh. what goes a round comes around.

"now, what she's doing to you, is what you did to me. and thats the way it goes."

well, in my case, its vise versa, with a lil' twist.

"what you're doing to me, is what i did to you"

obviously, you never forgive me. i get that. :)













is bitch = pelacur?



1 comment:

  1. aah...

    bitch tu ord melayu panggil perempuan jalang...

    -org RTM-

    ReplyDelete