:o:0:O

:)

Monday, December 03, 2012

tipu tipu je.

waktu tu, takda sapa pun berani.
berani nak cakap "aku sayang kau"
tapi kau cakap. dekat aku.

(that is probably what she is thinking right now. whenever she have anything that remind her to him. that might be in her mind. she's a friend of mine.)

Allah tu dah bagi banyak petunjuk dekat aku yang dia tu tipu aku.
tapi, aku refuse nak fikir yang buruk buruk pasal dia.
sebab aku sayang dia. aku sayang dia sangat sangat.

tapi tu semua tipu. sekarang aku tahu.
susah untuk aku percaya yang selama ni, dia buat semua tu belakang aku.
ntah ntah apa yang dia cakap selama ni kat aku, apa dia buat selama ni untuk aku, dengan aku, tipu tipu je.
tapi kenapa aku ni bodoh sangat percayakan dia tu? kenapa?

(sebab kau sayang dia. kau dibutakan dengan sayang kau pada dia. sampai kau tak nampak yang selama kau sayang dia tu, dia perbodohkan kau. kau tak bodoh. cuma kau sayangkan dia. sebab tu lah.)

p/s: kadang kadang, semua yang kau nampak, semua yang kau rasa tu pun, tipu tipu je.

No comments:

Post a Comment